9 september 2010

Terug van 'weg geweest'

Al geruime tijd ben ik aan het stoeien met de gedachte om mijn eigen web-site op te zetten. Dat kost veel tijd en moeite, vooral de wijze waarop ik het hebben wil... En zoals gewoonlijk is dat eigenlijk altijd teveel, te groots, te complex en blijft het dus bij jaren puzzelen, denken, kleine probeerseltjes en zo meer.
Eén van de zaken die er op zouden moeten komen is natuurlijk een blog. Niet dat het iemand uit zal maken wat er op staat maar dat boeit mij op dit moment even niet. Deze blog zou onder andere een verslag zijn van mijn vele ervarigen die ik opdoe als ik op onderzoeks pad ben. En ik heb ondertussen al heel veel onderzocht, allemaal bagage die ik mee neem in mijn leven.
Zo, wat heb ik zoal afgelopen weken onderzocht
  • PDF bestanden dynamisch genereren
  • JavaScript routines zoals jsMath voor het mooi weergeven van complexe wiskundige formules
  • PHP - maar dat was voor een heel ander projekt
  • Moodle - daar moet ik nog eens verder in duiken, en hopelijk komt versie 2.0 spoedig
En dan nog wat andere zaken die afgelopen week weer zijn begonnen: Studie

Ik zal toch wat vaker hier terug moeten komen, merk ik want het is allemaal teveel om op te noemen. Ik zal het dus in kleine stapjes moeten doen. Het is jammer dat ik het na mijn voorjaarsvakantie in 2007 niet meer heb opgepakt, er zijn zo veel leuke en mooie dingen gebeurt op school en in mijn studie... Nou ja, toch maar proberen dan!

Geen opmerkingen: