23 februari 2007

voorlopig even geen school

Ze zeggen altijd dat leraren leven van vakantie tot vakantie....

merkwaardig genoeg kan ik dat niet helemaal plaatse. Ja natuurlijk, vakantie is leuk, maar dat ik nou moet zeggen dat ik er echt helemaal aan to ben... Nee!

Waarschijnlijk heeft het allemaal te maken met het feit dat de leerlingen en het lesgeven eigenlijk wel mee valt

Vandaag hadden de leerlingen de gelegenheid om hun SO's over NaSk over te maken - voor alle duidelijkheid, als je een SO over doet en had al een 7.0 of hoger, dan telt het laatste cijfer (moet je er mar wat voor doen) - bij een 6.9 en lager telt het hoogste cijfer. Howel ik eigenlijk vond dat de leerlingen van 1E hard aan het werk moesten had SSM een gezellig voorsel: Lekker Jurassic-Park-1 kijken

nog even wat SO-tjes na kijken en dan begint ook voor mij de vakantie, hoewel ik nog genoeg te doen heb.

prettige vakantie allemaal

Geen opmerkingen: